Trilogy Certified Organic Rosehip Oil 20 ml

TRILOGY
Rp 350,000 -15%
Rp 297,500
In stock
SKU
CF013037
4.9
(7)
Certified organic rosehip oil from Trilogy for all-over nourishment and repair.
NOURISHES AND REPAIRS
Certified organic golden seed oil
Proven to improve the appearance of scars and stretch marks
Easily absorbed, helps to nourish, moisturize, soften and smoothAll-over nourishment, repair and hydration from the finest quality oil, with minimum 80% essential fatty acid (omega 3 and 6) and fatty acid (omega 9) content for optimum skin health.
Rosa Canina (Rosehip) Seed Oil
How To Use
Gently massage 2-3 drops into face and/or body. Use morning and/or night as required, alone or in conjunction with your moisturising products. Do not apply to broken skin.
TRILOGY
Trilogy was founded in 2002 by New Zealand sisters Catherine de Groot and Sarah Gibbs, following their discovery of the skin-loving properties of rosehip oil. Spearheading the development and growth of the natural skincare category, the Trilogy brand has grown from a boutique Australasian operation into an international beauty brand, renowned for its rosehip and natural skincare expertise.Today the Trilogy brand continues its international reputation for producing ethical, sustainable, high-performance natural skincare.
Rating & Reviews
Product Rating
4.9
7 Reviews
Rating Breakdown
5 (6)
4 (1)
3 (0)
2 (0)
1 (0)
Have You Tried This Product?
Don’t keep it to yourself. Share your opinions and help others to decide.
All Reviews
  1. Kirana
    Eye Color : Black
    Hair Color : Dark Brown
    Skin Tone : Medium
    Skin Type : Combination
    Harus sabar nunggu hasilnya
    Rosehip oil ter-reasonable wanginya. Ga nyengat bau yg aneh kaya rosehip oil pada umumnya. Teksturnya lumayan pekat,aku pake cuma 2 tetes. Pake ini kulit jd lebih lembab,glowing,lumayan menghilangkann tekstur,dan scars juga lumayan pudar pake ini,cuma ya itu harus rutin dan ekstra sabar
  2. Rita
    Eye Color : Black
    Hair Color : Other Colors
    Skin Tone : Deep
    Skin Type : Dry
    HOLY GRAIL
    Udah berapa x beli rosehip oil lokal dan abroad, tapi Trilogy beda.

    Baunya friendly di idung , woody scent gitu. Rosehip Trilogy ini bikin lembab, mudah menyerap di kulit dan ringan cuy. Ga bikin putih sih tapi keliatan kulitku tuh kaya merata tone-nya..

    Aah pokonya gamau ganti deh, you should give it a try!
  3. Elen
    Eye Color : Brown
    Hair Color : Dark Brown
    Skin Tone : Medium
    Skin Type : Oily
    Good product!
    Trilogy rosehip oil ini aku coba waktu aku ada scars di badan aku, cocok sih buat aku. Scars jadi memudar. Tapi harus hati2 kalau kena baju soalnya susah hilang bekas oil ini di baju karena warnanya kuning gitu.
  4. Yuni
    Eye Color : Black
    Hair Color : Black
    Skin Tone : Light
    Skin Type : Combination
    Rosehip oil bagus
    Ini rosehip oil yg pertama aku coba, awalnya kirain akan membuat wajahku jadi berminyak parah karena area t zoneku yg oily, tapi trnyta tidak, karena ini malah membuat wajahku moist dan bagus banget buat hilangin bekas jerawat.
  5. Maya
    Skin Tone : Fair
    Skin Type : Normal
    ❤❤❤❤ trilogy
    Secinta itu sama trilogy . Efeknya beneran terasa hydrate di muka, terasa halus dan kencang ini muka...

    Aaah 2020 must be glowing..

    Sering2 ya cnf adain promo dan selalu kasih bonus2 menarik di dalemnya..
    Dan paket selalu dateng cepat tak disangka-sangka..

    Suka , cinta dan ini adalah keberapa kalinya beli trilogy...
    Mksh cnf
1-5 of 7 Items
Create your account
Gender
Skin Tone (choose one)
Skin Type (choose one)
Skin Concern (you can choose more than one)
Existing user?
Forgot Password?
Existing user?
Enter OTP Code

We have sent an OTP code to Please enter the verification code to continue. Wrong number?

OTP Code
Choose Email

Seems that you already registered at our offline store with this email:

or